بامرد خودشیفته چگونه رفتار کنم.دیگه کم آوردم در مقابلش همه ی اعتماد به نفسم رو برده حتی یه خرید ساده هم نمیتونم انجام بدم همش میترسم بهم گیر بده و ایراد بگیره توهمه چی من مقصرهستم.محبت هم که صفر هست احساس بی ارزشی دارم همش حس میکنم فقط یه کلفت هستم تو خونه😞😔
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید