سلام من 15سالمه و 7ماهه عروسی کردم شوهرم 31سالشه خیلی دلش بچه میخاد از طرفیم سنش میره بالا ولی من خیلی بچم حتی واسه ازدواج هم بچه بودم ولی خب بگذریم خودمم بچه دوس دارم ولی نمیخام تو این سن مادر بشم خجالت میکشم پیش بقیه خیلی حرفای بقیه مهمه برام حتی کسی ک هفت پشت غریبه اس دختر عموم25ساله مجرده و منی ک 15سالمه ازم میخان مامان بشم و اینکه خیلی های دیگه قبل من یعنی 4سال پیش عروسی کردن هم دختره بزرگتره ازم هم شوهرش38سالشه اون هنوز بچه نیورده لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم خیلی عذاب میکشم بگین چیکار کنم
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید