سلام ازدواج با پسری که چند ماه به ماموریت میرود و چند ماه خونه نیست درسته ؟؟ و اینکه ایشون خیلی تاکید دارن که طرف مقابلش تحمل جنسی داشته باشه از اونجایی که من تاحالا ازدواج نکردم دودل هستم و از این مسائل آگاهی ندارم و حس جنسی هم ندارم و اینکه این سوال رو هم از من و هم مادرم پرسیدن به نظرتون خدایی نکرده بیماری اخلاقی ندارن ؟؟ درسته این سوال رو اول کار پرسیدن ؟؟؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید