2794

افسردگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 383 بازدید

سلام خانم مجرب عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه من همیشه نظرات شما درباره ی سوالات مختلف رو میخونم و چه قدر عالی هستین❤️خانم دکتر یکی از دوستانم که پسر هستن به دلیل مشکلات مربوط به تحصیل و سربازی و کار دچار افسردگی شدن و رفتارهای پرخاشگر داره و من یه کم ناراحتم از دستش و به یک نفر از همکارانش بی احترامی کرده و میگه نمیخوام با ادم ها در ارتباط باشم و سرکار هم که میره خیلی با اطرافیانش صحبت نمیکنه و به من هم میگه اگه بگی بیا بیرون نمیام ولی باهام صحبت میکنی حالم خوب میشه به نظر شما رها کردنش کار درستیه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل تدریس وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

😋😃 خب خدارو شکر که پسند شما هستیم🌹
بستگی به اعصاب شما دارد اگر اذیت هستید رهایش کنید نیاز به دارو دارد اگر همکاری کرد مصرف کند اما در نهایت اینکه پرخاشگری چیزی نیست که کاملا درمان شود
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید