با یه دختری ۳ ماه مجازی در ارتباط بودم حالا دیدم به هم نمیخوریم ، الان تهدید کرده که آبروم رو میبره ، چندبار یه واسطه از طرفش ناشناس زنگ زده و میگه غلط کردی با احساسات دختر مردم بازی کردی
مشکل اینه اون زیر ۱۸ ساله و من بالا ۱۸ سال
کمکم کنید
استرس کل وجودم رو گرفته
دختره دیوونه شده
آخه همه چی هم مجازی بوده
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید