من مجردم و یک ماهه پریود نشدم و موی زائد چونه دارم پزشک انلاین بهم اوزیل پلاس متفورمین و اسپیرونولاکتون و دوفامد داده ولی ازمایش ندادم هنوز مطمین نیستم قرص هارو مصرف کنم به نظر شما چیکار کنم ازمایش برام نوشتن ولی گفتن از الان اوزیل پلاس و متفورمین و اسپیرونولاکتون زو مصرف کنم
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید