کاربر آآقا،❤در جنگ شرف ،بی طرف نباشید،شاید ما که ظلم میبینیم نمانیم ،قطعا آنها که ظلم میکنند نمیمانند، اما وطن حتما هست🖤من مرد روزهای نبودنت نبودم💞