ای کاش هیچوقت بیشتر از سنمون تجربه نکنیم کاش منم دلشکستن بلد بودم کاش فقط زندگیم با دوام کردن و تحمل مشکلات نگزره کاش هیچی نداشتم فقط سالم بودم کاش.....