karbarkohne

عضویت : 1403/01/27
زن
21 سال

که چی؟ 

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

404 موضوع
پست
21
جوش کمر
1405/03/19 01:57:31 5 پست
5
داستان واقعی ترسناک
1405/03/18 21:23:57 25 پست
25
اح ناراحت شدم
1405/03/18 16:45:38 17 پست
17
ب نظرتون چکار کنم
1405/03/18 16:33:04 2 پست
2
3
شب ناخن گرفتم
1405/03/17 13:04:24 0 پست
0
35
حسودی میکنمو ناراحتم
1405/03/16 21:27:17 18 پست
18