• ثبت نام
  • |
  • ورود کاربر
  • 4 تیر 1405
logo logo-mob
  • مجله
  • تبادل نظر
  • کلینیک
  • عکس
  • ویدیو
samirooooooooooooa
دعوت به دوستی
ارسال پیام
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر

samirooooooooooooa

عضویت : 1397/01/22
زن
25 سال
درج نشده است

من و فرزندانم
مهیار - پسر - 3 سال
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر
1416 موضوع
پست
ینی هیچکس تجربه نداره(ای یو دی)
1404/11/14 18:57:56 0 پست
0
خانومای ک ای یو دی گذاشتید چند روز خون ریزی دارید ...
1404/11/14 18:34:48 5 پست
5
دوستانی که امسال ای یو دی گذاشتین بیاین
1404/11/14 11:41:50 16 پست
16
هزینه معاینه چشم چقدره
1404/11/14 08:17:32 11 پست
11
بچه ها چیکار کنم پسرم شبا جیش کنه
1404/11/14 02:30:34 7 پست
7
ینی هیچکس تو این سایت ای یو دی نزاشته
1404/11/13 23:28:47 43 پست
43
ای یو دی گذاشتم درد دارم
1404/11/13 19:27:06 5 پست
5
کسایی که ای یو دی گذاشتن بیاین
1404/11/13 17:27:23 1 پست
1
مگه نمیگن قرص لاموژین و هالوپریدون خاب میکنع
1404/11/12 00:06:45 2 پست
2
برای دوران دختر بودنم دلم تنگ شدع
1404/11/12 00:02:29 8 پست
8
  • >
  • 1
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 142
  • <
ارسال پیام به samirooooooooooooa

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

نی نی سایت
یونیسف
  • تبادل نظر
  • عکس
  • ویدیو
  • کلینیک
  • قوانین و مقررات
  • ارتباط با ما

کلیهٔ حقوق این سرویس (وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل) محفوظ و متعلق به شرکت نی‌نی‌سایت می‌باشد. (نسخه: 1.5.0)

ورود به نی نی سایت
  • ورود با کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟ در نی نی سایت عضو شوید