farimah09re

عضویت : 1404/05/05
زن
20 سال
درج نشده است

اگر زنده نماندم و به خانه پشت ابرها رفتم، تو بجای من زندگی کن و به جای من بنویس که روزهای خوب را دیدی که روزهای بی درد را زیستی برای من گریه نکن که من برای خود فراوان گریسته ام. چایترا بنوش و به جای من شاد باش و بدان که مرگ مرا از دردی بزرگ رهاند...🖤

44 موضوع
پست
اهدای عضو
1404/06/04 23:28:16 26 پست
26
نظرتون در مورد این لباس
1404/05/29 04:13:14 11 پست
11
🍳 🥚
1404/05/08 04:58:39 2 پست
2