2007maria

عضویت : 1404/06/10
زن
19 سال
دکترای بی سوادی

شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟؟! من به این چاره ی بیچاره دچارم هرشب...

متاهل و متعهد اگه لایک کردم یعنی باهاتون موافقم وقتی تاپیک میزنم و راجع به چیزی میپرسم یعنی ادم انتقاد پذیری ام ولی وقتی تو تاپیکم جوابتونو نمیدم یعنی با جوابتون مخالفم ولی حوصله متقاعد کردنتون رو ندارم

61 موضوع
پست
حوالی دل
1404/08/25 18:25:25 0 پست
0
بچه ها داره بارون میاد
1404/08/24 17:36:06 43 پست
43
دوستی مجازی
1404/08/23 09:47:07 2 پست
2
چ جنتلمن
1404/07/25 07:00:42 19 پست
19
تاپیک
1404/07/24 16:07:44 0 پست
0
چالش
1404/07/21 16:18:30 5 پست
5
قشنگ بود به نظرم
1404/07/18 17:07:11 0 پست
0
چرا این وقت صبح بیدارید
1404/07/13 06:54:21 93 پست
93