ثبت نام
|
ورود کاربر
4
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
_ansherli
عضویت :
1399/01/24
زن
کارشناسی
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
888 موضوع
پست
دارم گریه میکنم خواهشا هرکسی از بتا سردرمیاره یا ت...
1404/10/06
15:45:49
80
پست
80
خدایا اگر نمیخوای بچه بدی نده اما انقد دلمو نشکون
1404/10/06
15:38:01
1
پست
1
حالم خوب نیست لعنت ب این شانس تورو قران بیاین
1404/10/06
15:09:19
3
پست
3
همین اول بارداری افسرده شدم
1404/10/05
13:51:20
1
پست
1
بنظرتون پیش کسی دعای حفظ حمل بگیرم
1404/10/04
15:49:58
1
پست
1
حالم خوب نیست یعنی این بچه هم واسم نمیمونه
1404/10/04
11:21:06
39
پست
39
کسی هست حس ششم خیلی قوی داشته باشه
1404/10/04
11:15:48
3
پست
3
حتی نمیتونم برای غمم گریه کنم دیگه بسمه
1404/10/04
08:15:21
7
پست
7
دلم شکسته فکرکنم بچم داره سقط میشه
1404/10/03
23:51:13
18
پست
18
تورو خدا واسم دعا کنید بچم سقط نشه
1404/10/03
21:16:55
4
پست
4
>
1
...
5
6
7
...
89
<
ارسال پیام به
_ansherli
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید