fatiiiihhhh81

عضویت : 1403/09/26
زن
23 سال
درج نشده است

دنیای عجیبی ست!!! ناراحت باشی،کسی دلداری ات نمیدهد!خوشحال که باشی،کسی تبریک ات نمیگوید!گریه کنی،کسی اشک هایت را پاک نمی کند!اما کافی ستاشتباهی مرتکب شوی؛همه سرزنشت میکنند...!🙂

58 موضوع
پست
دایورت پیام چجوریه
1404/11/17 14:07:46 6 پست
6
ی پیام براش فرستادم
1404/11/11 22:22:21 10 پست
10
پیام نمیده
1404/11/06 20:28:11 37 پست
37
بلوک عصبی برای سردرد
1404/10/02 10:30:37 1 پست
1
سردرد وحشتناک😭😭
1404/09/27 14:21:12 17 پست
17
13