ثبت نام
|
ورود کاربر
2
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
__golnaz
عضویت :
1399/05/04
زن
درج نشده است
هر کی میبینه برا سلامتی و آرامشم یه صلوات بفرسته
انشالله که آرزوتون با مصلحت خدا یکی باشه
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
343 موضوع
پست
حس چشایی با چی برمیگرده
1400/07/21
12:33:39
1
پست
1
قرص زینک برا کسایی ک کرونا دارن مشکلی نداره؟
1400/07/16
16:57:35
4
پست
4
دم کرده عناب بچصورته
1400/07/15
17:51:44
4
پست
4
بویایی چشایی کرونا کیا تجربه داشتن یا اطرافیانشون...
1400/07/15
15:30:34
47
پست
47
بچها من خیلی میترسم تو روخدا میشه بیایین
1400/07/15
10:01:30
8
پست
8
میشه برام یه صلوات بفرستین
1400/07/14
21:46:24
2
پست
2
بچها توروخدا حس بویایی چشایی کی برمیگرده
1400/07/14
18:09:42
14
پست
14
چه زمانی باید سی تی ریه داد؟لازمه حتما
1400/07/14
17:18:37
9
پست
9
چیکار کنم سرفه هام قطع شه
1400/07/14
14:56:55
8
پست
8
کیا کرونا داشتن علائمتون چی بود؟
1400/07/13
20:49:37
7
پست
7
>
1
...
18
19
20
...
35
<
ارسال پیام به
__golnaz
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید