• ثبت نام
  • |
  • ورود کاربر
  • 5 تیر 1405
logo logo-mob
  • مجله
  • تبادل نظر
  • کلینیک
  • عکس
  • ویدیو
kati110
دعوت به دوستی
ارسال پیام
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر

kati110

عضویت : 1403/03/12
زن
36 سال
درج نشده است

غایبان در روزهای سخت باید تا ابد غایب بمانند.

  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر
639 موضوع
پست
چرا نگین پیجش از دسترس خارج شده
1404/02/10 22:25:04 2 پست
2
کی وقتی حالش بده شونه هاشم درد میگیره
1404/02/08 23:22:15 16 پست
16
قند صدودوازده نیم ساعت بعد میوه چای کلوچه نرماله
1404/02/07 23:39:31 4 پست
4
کیا آسنترا خوردن چه عوارضی داره براتون
1404/02/06 23:42:09 32 پست
32
دخترم هروقت سرمابخوره سرفه های بدی داره ینی لوزه د...
1404/02/05 15:20:48 16 پست
16
بین داروی فلکستین و اسنترا کودوم بی عارضه تره
1404/02/04 16:53:38 8 پست
8
کسی هست آسنترا بخوره
1404/02/04 16:42:27 0 پست
0
کیا آسنترا میخورن عوارضش براتون چی بوده
1404/02/04 16:35:26 0 پست
0
برای ارامش اعصاب فلوکستین بهتره یا فلووکسامین
1404/02/02 15:40:59 5 پست
5
داروی آرام بخش توبارداری چی میشه خورد
1404/02/02 15:20:22 4 پست
4
  • >
  • 1
  • ...
  • 23
  • 24
  • 25
  • ...
  • 64
  • <
ارسال پیام به kati110

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

نی نی سایت
یونیسف
  • تبادل نظر
  • عکس
  • ویدیو
  • کلینیک
  • قوانین و مقررات
  • ارتباط با ما

کلیهٔ حقوق این سرویس (وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل) محفوظ و متعلق به شرکت نی‌نی‌سایت می‌باشد. (نسخه: 1.5.0)

ورود به نی نی سایت
  • ورود با کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟ در نی نی سایت عضو شوید