black_moon5

عضویت : 1404/10/07
زن
22 سال
فوق دیپلم

....

طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!

247 موضوع
پست
نی نی یار
1404/11/28 17:42:25 10 پست
10
شماهم احساس سرما میکنین
1404/11/28 15:36:03 21 پست
21
28
عذاب وجدان گرفتم
1404/11/28 00:07:24 4 پست
4
حس ششم
1404/11/27 17:58:58 4 پست
4
وای حالا چیکار کنم ⁉️
1404/11/27 15:10:05 22 پست
22
زاده کدوم شهرین ⁉️
1404/11/27 14:26:00 161 پست
161