• ثبت نام
  • |
  • ورود کاربر
  • 3 تیر 1405
logo logo-mob
  • مجله
  • تبادل نظر
  • کلینیک
  • عکس
  • ویدیو
zhhcc
دعوت به دوستی
ارسال پیام
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر

zhhcc

عضویت : 1402/07/20
زن
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر
245 موضوع
پست
عمل بینی درد داره یا نا
1402/09/10 21:15:46 0 پست
0
بینیمو عمل کنم چجوری باید عطسه کنم
1402/09/09 23:42:45 6 پست
6
میشه قرص ال دی بخورم عمل بینی دارم
1402/09/08 15:27:43 26 پست
26
کسی ورد بلده یع سوال دارم
1402/09/07 19:34:33 9 پست
9
بعد عمل بینی باید حتما مسکن خورد منظورم ژلوفن هست؟...
1402/09/07 17:52:15 10 پست
10
حقوق وزارت کار چقدره ؟
1402/09/07 16:59:00 3 پست
3
کسی موقع کرونا بینیشو عمل کرده
1402/09/06 23:14:29 0 پست
0
اونایی که بینیتونو عمل کردین اذیت شدین
1402/09/04 14:20:20 1 پست
1
اونایی که بینیشونو عمل کردن
1402/09/03 21:24:41 9 پست
9
مامانم اعصابمو خورد کرده
1402/09/03 21:16:47 1 پست
1
  • >
  • 1
  • ...
  • 17
  • 18
  • 19
  • ...
  • 25
  • <
ارسال پیام به zhhcc

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

نی نی سایت
یونیسف
  • تبادل نظر
  • عکس
  • ویدیو
  • کلینیک
  • قوانین و مقررات
  • ارتباط با ما

کلیهٔ حقوق این سرویس (وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل) محفوظ و متعلق به شرکت نی‌نی‌سایت می‌باشد. (نسخه: 1.5.0)

ورود به نی نی سایت
  • ورود با کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟ در نی نی سایت عضو شوید