دلبرمهدیnاحمدوند

عضویت : 1404/05/18
زن
18 سال
درج نشده است

باطنم پر از خط خشه

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

715 موضوع
پست
امشب حوصله هیچی نیست
1405/04/02 00:15:10 3 پست
3
4
🙄
1405/04/01 00:02:18 1 پست
1
khabm nemibare
1405/03/31 01:07:35 127 پست
127
من واسم عشقت مرد
1405/03/31 01:02:13 2 پست
2
به درک
1405/03/31 00:51:39 13 پست
13