2777
2789
عنوان

فحش

2368 بازدید | 85 پست

معمولا فحش میدید؟ به شوخی یا تو دعواها؟ چه فحشی میدید؟ مثلا کاف دار یا نه در حد بیشعور و اینا؟ 

من خودم لین اخلاق بدو دارم متاسفانه به قول دوستام دهنم کثیفه 

لطفا هم نگید به خاطر تربیت خانوادگیه و فلان مادر من حتی ببخشید کلمه الاغ رو هم نمیگه میگه اون حیوونه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه حالا که فک میکنم اصن فحش نمیدم

تاریخ سخن خواهد گفت🕊️                                              من فمنیست نیستم!برابری نمیخوام! من خواهان برتری ام🌝زن سالاری😌پلویوفیلیا:کسی که عاشق بارونه و با بارون احساس آرامش می‌کنه:)🌚 

خوراکم تو رانندگیه هر کی یواش بره یا جلو بپیچه فحش میدم‌معمولا ترکیب سگ با چیزای دیگه😁

آخ آخ منم 

اون اوایل که همسرم عادت نداشت با دهن باز فقط منو نگاه میکرد

مامانت وسط دعوا معما طرح میکنه ،مثلا میگه مثل اون حیوونه ای    

نه بابا تو دعواها ک اصلا فحش نمیده یعنی کلا فحش نمیده مثلا میخواد بگه سوار الاغ شدیم میگه سوار اون حیوونه شدیم 

خوراکم تو رانندگیه هر کی یواش بره یا جلو بپیچه فحش میدم‌معمولا ترکیب سگ با چیزای دیگه😁

سگ باچیزای دیگه فحش نیست ک لطفه بی کرانه

گاهی اوقات دادن شانس دوباره ب کسی مانند دادن یک گلوله اضافه ب اوست،برای اینکه بار اول نتونست تورا خوب هدف بگیره
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز