2777
2789
عنوان

کاش.....

| مشاهده متن کامل بحث + 256 بازدید | 41 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس کاش بابام زنده بود پیشمون بو

روح پدرت شاد باشه  تسلیت میگم خواهر  عزیز از دست دادن می‌دونم چقدر سخته و حالا پدر هم باشه تکیه گاهت باشه از همه سخت تر  خدا بهت صبر بده...

سعی کن همون دختر همیشگی بابات باشی   روحش تو رو میبینه...روحش رو خوشحال کن  پدرت همیشه با تو و تو قلب توه...همین حالا هم میتونی حسش کنی  

من از کلمه کاش خوشم نمیاد ، توش حصرت و ناتوانی هست. 

امیدوارم ما آدمها بیشتر قدر همدیگرو بدونیم، بیشتر هوای همدیگرو داشته باشیم. با آدمهایی که نمیشناسیم مهربونتر باشیم. تا جایی که از دستمون بر میاد به همدیگه کمک کنیم. وقت عصبانیت حواسمون به حرفهایی که میزنیم باشه تا قلب کسی رو نشکنیم ، از همدیگه عذرخواهی کنیم و همدیگرو ببخشیم. الکی با ماشینمون بوق نزنیم برای سلام دادن یا خداحافظی یا وقت عصبانیت و ... اینکار باعث آزار بقیه است و آلودگی صوتیه. حواسمون به غذای حیوونهای تو کوچه خیابون باشه اونها هم به اندازه ما حق زندگی دارن و این خیابون فقط برای ما نیست. 

سعی کنیم دنیای اطرافمون رو به جای بهتری تبدیل کنیم🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز