2789
نه خواهرش ازدواج کرده بود خیلی ساله اونجا زندگی میکرد اینم هر از گاهی میرف اونجا  ک دیگه اخرش ...

این بار دیدیش برو ی سلامی بکن حالشون رو بپرس ایشالا جواب میگیری

   بگذار #لبخندت حال تمام روزهای من را خوب کند.  ❤️                        
اشکال نداره ب جاش مارو داری نی نی سایتا.ب این فک کن اگ زنش شده بودی الان تو سویس انقد بهت خوش میگذشت ...

ن والا😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂

حالا این هیچی ابجیم هی بهم میگه یبار یکیو رد کردی ریدی ب سرنوشت ما🤣🤣🤣🤣نمیدونم ب اون چ ربطی داره فک کنم باهامون قرار بود بیاد سوییس سر جهازی🤣🤣تز جلو مغازش رد شدنی دفتر خالیشو ک خواهرم میبینه ی آه بلندی میکشه

کرد هستم یه کرد باغیرت❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگا میدونی آدم خوبیه خودت شمارشوپیداکن بهش زنگ بزن

شمارشو دارم میگن پسر خوبیم هست هیکلش خوب بود فقط قیافش خوب نبود غبغبم داشت ک جفتشو عمل کرد😐بعد پیشنهادای مکرری ک داد 😏بعدش قیافشم خیلی خوب شد

کرد هستم یه کرد باغیرت❤
کاکام

استان فارس😍😍😍

پیچیدم ب بازی اَ هرکی بگی بریدم حوصلع بحث ندآرم ولی گوش ب حرف ط میدم...🥂هر ثانیه هر لحظمی،شیرینیِ شبِ بد مزمی...🫠🫶🏻یه شب،شب تیرع انگا روح اَ تنت میرع دل از ننه بابا از رفیق حتی اَ وطنت سیرع...گرگ رو از هر طرف بخونی گرگه، همین صداقتشه ک جذابش میکنه👊🏻 تردمیله همع دنیا،نرسیدن و دوییدن واسع تغذیه مغز مریضشون همه قلبمو جوییدن:) هی اشکا میخواد بریزه من پلک میزنمُ میخندم🫠🕸خدا‌با دست آدمآ میزد تو گوشم تآ دستشون رو شه:)🫠🌱خسته ام از شما آدمآ ک همجآ همش ب ضرر همین...🫠عزیزا میرنُ ما چش دیدن همو نداریم...🫠
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز