2777
2789
عنوان

دورهمی رفقا دت دت آی لایک دت 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👀

| مشاهده متن کامل بحث + 789100 بازدید | 214278 پست
با کی دعوا کردی چرا نمیگی بیام بزنمشون🌆🧸

با دوتا هیتر تو همین تاپیک🌆🧸

حقشون بود🧸🌆

فدتشم ک مهربونممم🌆🧸

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

همه میرن دنبال درسا و کاراشون..الکی دلیل جور میکنن..اگ بخاطر درس نیس چرا با اتمام خرداد برمیگردن؟

قبلی ها با تموم شدن خرداد برنگشتن... 

بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با دوتا هیتر تو همین تاپیک🌆🧸حقشون بود🧸🌆فدتشم ک مهربونممم🌆🧸

دلقکن حاجی این هیترا سگگ

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

حرف حقو از کوچیکترا میشنونننن

نخیررر

دمپاییم کوو

بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

جواب صادقانه لیا= تا جان در بدن دارم ادامه میدم

جواب صادقانه تر : انتقام.سخت#  

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

قبلی ها با تموم شدن خرداد برنگشتن...

چ دردناک

من انتظار داشتم خرداد بازم جمع شیم..

ینی چی..

نمیفممم

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

دلقکن حاجی این هیترا سگگ

جررر

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

چ دردناکمن انتظار داشتم خرداد بازم جمع شیم..ینی چی..نمیفممم

امیدوارم این موردا ازون درخوناش باشن شهریور بزارن برن خرداد بذگردن🥲


بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

نخیررردمپاییم کوو

دستههه منههه 

*درحال فرار

||پروفم جانگ هوسوک(Jhope) از بی تی اس ||⟭⟬0=7-1⟬⟭ ||آریرانگ|| In the world full of boys,HE IS A GENTLEMAN![شدیدا آبسسد سپ،ولی هوسوک بایسم،وقتی راجب ی سنجاب کوچولو،نینی کوچولو،پسری،مردی..یا راجب هرچی و هرکس حرف میزنم،منظورم هوسوکه]صافت استنم ولی گاهی از بس پسری هات میشه ک دیگه صافت استن بودنو نمیتونم!عاشق هوپگیم،ولی تا وقتی خود هوسوک سپ شیپره،کی میتونه رو حرفش حرف بزنه؟😌شیپای فرعی ک شیپ میکنم تهکوک،جیکوک،ویمین هسن،هوپمین،یونمین شیپرم هستم،ولی سپ ایز ریل😌😂نامجین هم ک دیگه مونی ب جین حلقه داد و شیپشون شیپر نمیخواد،اونا کام اوت کردن عملا✨عاشق رابطه جینکوکم🍒خلاصه بگم که بنگتن شیپر و بنگتن استنم،سولو استن ای هیت یو و تنها فرقه ای هستی ک براش احترامی قائل نیستم پس هیچوقت اطراف من نپلک!عاشق ۱۷ اکتبرم،روزی ک سانشاینم بالاخره از میلیتری سرویس برگشت☀️تاپیکای اوتی سونیم مربوط ب قبل کنسرت هاتس(هوپ ان د استیج)،بعد هاتس دیگه آدم سابق نشدم،کیوتچه با روح و روان آدم بازی میکرد🐿️!از بین کنسرتای هاتس،کنسرت اوتی سونی رو دوستداشتم،و کنسرت بعد اون ک جز کنسرتای فاینال بود و هوسوکی نیکد اومد رو صحنه و دختراشو به آتیش کشید🔥😌[ادیت بعد کنسرت انکور ران سوکجین:سکند بست کنسرتی ک دوسدارم،کنسرت انکور روز اول ران سوکجینه ک س تا نینی باهم تو سووات،آب بازی کردن🌟](۱۴۰۴/۰۸/۲۸عصر امروز تهیونگ اومد لایو و فارسی حرف زد😭گفت: (عصر بهیر،آنها صبحانه میکوردند)؛اولشم برگشت گفت فارسی خیلی سخته ولی تلاششو میکنه💞]

جررر

صحیح

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز