2789
عنوان

قدم ...

122 بازدید | 17 پست

میخوام برم عروسی قدم ۱۷۷ لباس مجلسی بلند خوبه یا کت شلوار و سرهمی ،؟ 


کفش چندسانتی بپوشم؟ ۵ سانت خوبه ؟

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کفش پاشنه بلند نبوش

🥲چرا آخه

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

عروسی کی؟بستگی داره

پسرعموم

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

ماشالا قد بلندیااا استارتر😍

ماشاءالله به جونت عزیزم ☺️💕

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

کت شلوار بهتره به نظرم با یه استلیتو (کفش نوک تیز)پاشنه دار عالی میشی کت شلوارتم ساده باشه چ بهتر

با من هم سلیقه هستین شما 😍


برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

قدت بلنده همینجوریش

بلندتررررر دوست دارم 😅

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

🥲چرا آخه

بپوش استارتر عروسیه هااا 

او عروسی نپوشی کی بپوشی پس

جلوشم شیک تره این همه زن قد بلند کفش پاشنه بلند پس دیگه نپوشن؟

زن= انسان  مرد=انسان  انسان=انسان   مرد=زن
بپوش استارتر عروسیه هااا  او عروسی نپوشی کی بپوشی پس جلوشم شیک تره این همه زن قد بلند کفش پاش ...

اصلا با کفش تخت بلد نیستم راه برم 😓

میپوشم

ان شاء الله این کمر دردم تا آخر هفته خوب بشه فقط

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

بپوش استارتر عروسیه هااا  او عروسی نپوشی کی بپوشی پس جلوشم شیک تره این همه زن قد بلند کفش پاش ...

کاربرایی مث شمارو حفظ میکنم، ازت حس خوب گرفتم 😍

برام دعا کنید به عشقم برسم چندساله منتظریم  🤲🏻♥️ دردناک‌ترین چیزآن است که: انسان "حقش" را "آرزو" کند...!    خداوند حافظ و نگهدار من است                          

اصلا با کفش تخت بلد نیستم راه برم 😓 میپوشم ان شاء الله این کمر دردم تا آخر هفته خوب بشه فقط

ایشالا😍

زیباترین بشی

به حرف بقیم توجه نکن میگن خیلی بلند میشی  اتفاقا پاشنه بلند به قد بلندام خیلی میات مخصوصا تو عروسی

زن= انسان  مرد=انسان  انسان=انسان   مرد=زن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز