خانوما کسی که با جاریش تو یه ساختمونه و وقتی میان هم نشینی بجه هاش خونه آدمو ویرون میکنن چیکار میکنین بجای اینکه جلوی بچه هاشو بگیره بدتر میخنده بهشون حرصمو در آورده اصلا شرایط منو درک نمیکنن از شب خونه رو داغون کردن انگار اسباب کشی داریم اصلا هم کنایه اینا نمیگیره اونقد که خره چیکار کنم آخه توروخدا راهکار بدین