2777
2789
عنوان

عشق

| مشاهده متن کامل بحث + 262 بازدید | 51 پست
نه اگ واسه پسرا اینطور نیس پس واسه دخترا هم اینطور نیس...کاملا مشخصه از پسرا طرفداری میکنین☺😌

نه طرفداری نمیکنم،،،میدونی امروز دقیقاً با یه آقا سر همچین موضوعی حرف میزدیم خیای دوست داشتم دندوناشو بریزم تو دهنش

لایک نکنید «ممنونم»

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه طرفداری نمیکنم،،،میدونی امروز دقیقاً با یه آقا سر همچین موضوعی حرف میزدیم خیای دوست داشتم دندوناش ...

ناراحت نشین ولی طرفداری کردین

میشه هر کی امضام رو دید واسه رسیدن ب حاجت دلم ۵ تا صلوات بفرسته و هدیه کنه ب امام زمان عج 💚🌼...حاجت روا بشین مهربونا 🌸🌼💚
تا حالا کسی بهت گفته زشت؟

نه نگفتن زشت

نوجوان بودم اره یه بار فقط یکی مسخره کرد که خیلی دلم شکست الان بنده خدا زندگی اش افتضاحه.

ولی تو جوانی کسی تا حالا نگفته زشت. ولی خب نگفتن خشگلی 😔

فقط یه بار یکی از دوستام گف چ با مزه شدی با این عینک. 

ولی کسی تعریف نکرده 

نه نگفتن زشت نوجوان بودم اره یه بار فقط یکی مسخره کرد که خیلی دلم شکست الان بنده خدا زندگی اش افتضا ...

خوب پس خوشگلی،،،زشت منم که ابروم قد اتوبان چهاربانده😂😂😂😂😂

لایک نکنید «ممنونم»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز