2789
عنوان

طلاق

217 بازدید | 2 پست

سلام دوستای خوبم من ۲۶ سالمه معلم هستم چند ماهی میشه طلاق گرفتم علتشم هم بداخلاقی و دست بزن شوهرم بود و نازایی و اسپرم صفرش متاسفانه موقعی اومد خواستگاریم شرایط ظاهریش عالی بود شغل و خونه و...حتی اخلاق اما بعد ازدواج یهو تغییر کرد اخلاقش اما من خیلی تحمل میکردم حتی دست بزنشم اما وقتی فهمیدم بچه دار نمیشه دیگه نتونستم تحمل کنم چون باید هم غم بدون بچه بودن و تحمل میکردم هم اخلاق بسیار بدش تصمیم گرفتم جدا بشم خانوادمم خیلی راضی بودن از جداییم اما واقعا خیلی حس شکست دارم همش میگم خدایا منکه اخلاق بدشو تحمل کردم اما این بیماریش دیگه چرا قسمت من شد که در اوج جوانی همچین شکستی بخورم

نگران نباش همین که سر کار میری و فعال هستی خودش خیلی خوبه بازم کم تر فکر می‌کنی طلاق بده خیلی خیلی و ...

مگه بدن ظریف یک دختر چقدر تحمل کتک داره بدنی که با ناز خدایی بزرگ شده انشاءالله بزودی خبرهای خوب را بهم بدین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز