2777
2789
عنوان

بچها بیاین اینجا ادامه دعوا😆😆

| مشاهده متن کامل بحث + 351 بازدید | 59 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا من از دعوا عقبم

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

گیسمو.ول.کنننن😲#   


نهههه.ول.نمیکنم😬#  


ولم.بکه.تا.ولد.بکم😑#  


😐😂

اکانت تعطیل🚫       خدافظ تا ۱ آذر    💔                              دلم واسه همتون تنگ میشه رفقا  :/                  وقتی که از خواب بیدار میشم                             شیطون میگه یاخدااا باز این بیدار شد😩      😉😂       تتلی تی♡🤘
این خانومه نیوشا انگار از چاله میددن اومده بود

تگ اش کنید بیاد ببینم چی میگه😂😂😂😁😁

(تگ نکنید من هنوز جوونم آرزو دارم)

                    بحَقّ الحُسَین.                                                                        اللهم عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.                                                               🖤🖤🖤🖤                                                                        دعای من در روضه.                                                                ابا عبدلله الحسین علیه السلام.                                                فقط ظهور امام زمانم   
پایینی خره :/

به من میگی؟؟؟

قوداااااا

و پس از اندوه هایمان همچون بهار زنده خواهیم شد گویی که انگار هرگز مزه ی تلخی را نچشیده ایم....! 🔮🍂             اون که جدا میکنه عطر نیست مغز توعه.🧠  اینا که میگی حقیقت نیست فرض توعه.   تو به چیزی که به نفعت باشه ایمان داری دو دفعه صبر اومده برگرد بری نقض توعه☻️🧡     یه زندگی از تو طلب کارم.  آیینه ها میگن افسردگی دارم.  روزای خوبی نیست درگیر و دلگیرم.   با این همه رویا از زندگی سیرم     از آدما خستم از همه ترسیدم.    تو منو کی کشتی که من نفهمیدم؟     
چرا من از دعوا عقبم

سلام کاپی جون

ی خانومی تاپیک زد از جاریش گفت بعد ی خانوم دیگه کامنت گذاشت ۱۰۰ رحمت به جاری لر پاپتی خودم بقیه بهش گفتن توهین به لرها نکن ولی اون همه رو بدوبیراه میگفت بعد گفت من از شوهرم نمیترسم خودش میدونه از شماها بترسم همون ی عدس ابروتونم‌میریزم نمیدونین من کی ام

من یک زنم چلچراغ خونه. گرما بخش زندگی.لبریز از ارامش و حیا.ارزش من خیلی بالاست اونقدر که نزارم تنم باعث لذت رهگذر بشه.زن یعنی شکوه یعنی قدرت یعنی تولد یعنی گریه ی فرشته هنگام افرینشم.زن باشیم چون زن یعنی همه چیز💞💖💞
شما لکی؟

نه.ازنینیاریادگرفتم😐# 😂

اکانت تعطیل🚫       خدافظ تا ۱ آذر    💔                              دلم واسه همتون تنگ میشه رفقا  :/                  وقتی که از خواب بیدار میشم                             شیطون میگه یاخدااا باز این بیدار شد😩      😉😂       تتلی تی♡🤘

ماشالله اینجا سرزمین عجایبه🤕💜

ضعفت را به خدا بده و او قدرتش را به تو عطا میکند🧡💫سوالات کنکوری و مشاوره انتخاب رشته و بیماری‌های دندان و اعصاب کشی و گرافی های دندان و سوال در باره رشته دندان پزشکی  در حد توان پاسخ میدم
دعوا بود هلیا اومده بود با قمه بزور دستش گرفتیم

وای جدی؟

لامصبا منو تگ کنید تو اینجور مواقع

واحد اندازه گیری خوشبختی : نفس های مادر بر ثانیه             کاربری توسط دوتا دوست که شبیه خواهرن اداره میشه❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پیج فیک

عاعوعی | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز