2789
عنوان

وای بچه ها ی کاربرا با سابقه عضویت سه ساله با جنسیت زن فهمیدم اقا هست

| مشاهده متن کامل بحث + 17890 بازدید | 444 پست
تهمت بود عزیزم سر تاپیکام خیلیا با من لج شدن و منم متاسفانه نمیدونستم نی نی سایت مال عروساس

من عزیزشمانیستم کاری هم به تاپیکات ندارم شمامردهستی چون ازتمام نظرهایی که میدی مشخصه هیچوقت یک خانم نمیتونه همچین نظرهایی بده

کاربری چارممه😢     ❤😍مامان سه تاوروجکم😍❤     من میمیرم برای این سه تافرشته    خداجون تقدیربچه های قشنگموزیبابنویس  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم من که نه مادرشوهر دارم نه بچه🤷 نمیدونم کیا بودن  ولی خب دردودل میکنن کسیو ندارن 🥰🥰

به قران سنگ پاست رو نیست 🤕🤒🤣

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**
🤣بخدا همین امروز و دیشب هم دونفر درمورد زندگی کنار مادرشوهر حرف زدن حالا اونا باز خداراشکر رفتن از ...

چرا شوهرت خونه جدا نمیکنه گلم.تو خیلی از تاپیکا دیدم که گفتی ازندگی با نادرشوهرت واذیت هایی که میشی

دقیقا من از خیلی وقت پیش فهمیدم مرد هست توی یه تاپیک میگفت چت کردن متاهل ها هیچ اشکالی نداره من خود ...

ببخشید دیگه چی میگفت

اینکه نشون نمیده مرد هست

ب نظر من فقط دوست داره ریپلای بشه و نظر مخالف همراه با توهین ببینه...

یه جور مشکل داره.از حقیر شدن خوشش میاد.احساس خودشیرینی ام میکنه

خدارو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر مادر یه پسر کوچولوی ناز شدم...خدایا انشاالله همه ی منتظرا این حس رو تجربه کنن🤲
دقیقا من از خیلی وقت پیش فهمیدم مرد هست توی یه تاپیک میگفت چت کردن متاهل ها هیچ اشکالی نداره من خود ...

آره منم بودم 

این کاربردواقعامشکل داره اصلانرمال نیست

کاربری چارممه😢     ❤😍مامان سه تاوروجکم😍❤     من میمیرم برای این سه تافرشته    خداجون تقدیربچه های قشنگموزیبابنویس  
ت باز اومدی ک برو دیگ لطفا  نی نی یار لطفا اینو راه ندین ت نی نی سایت  هر روز با ی اسم ک ...

اونموقع که محمد۶۶۶۶بود...یادمه بد بی ادبی میکرد...منم حسابشو رسیدم

شما درست میگی قلب من...دعوا نکنیم باشه؟!
ت باز اومدی ک برو دیگ لطفا  نی نی یار لطفا اینو راه ندین ت نی نی سایت  هر روز با ی اسم ک ...

محمد ۶۶۶۶۶۶ کیه دیگه چرا دروغ میگی خوب من پرسپولیسیم ۶ گذاشتم به خاطر پرسپولیس حالا یه کاربر اقا هم ۶ گذاشته دلیل نمیشه من اون باشم واقعا خیلی بی انصافی

مربی بوکس، عاشق پسرم، پروردگار اشپزی ،عاشق همسر عزیزتر از جان،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792