2789
عنوان

امروز راجب مردهایی که دختر دارمیشن یکی یه چیز گفت برگام ریخت

| مشاهده متن کامل بحث + 2555 بازدید | 136 پست

دیگر نگران تعیین جنسیت خود نباشید

@کلیه_مادرهای_اقدامیه_نی نی _سایتی

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .

من یکی از چشم پاک ترین ادمایی ک میشناسم ۴ تا دختر داره

و همه دختراش هم پاک و خوب و هیشکیم رو دختراش چشم چرونی نمیکنه

💚اللهم صل علی محمد و آل محمد💚دوری ما از خدا باعث میشه از دیگران توقع داشته باشیم ، حتی توقع آرامش .... ❣اگه تو جمع کسی حرفی زد و بهش توجهی نشد ، تو بهش توجه کن ، اگه تو گروه کسی سوال پرسید و کسی جوابشو نداد تو حداقل بگو نمیدونم ، اگه تو جمع کسی پرید وسط حرف یکی دیگه، بعد تو دوباره بپرس و بحثشو ادامه بده ، اگه کسی عکسی بهت نشون داد تو بگو قشنگه ، نزار چیزای کوچیک باعث ناراحتی آدما بشه ، نزار کسی حس کنه دیده نمیشه ، دنیا به خوبی نیاز داره رفیق :) 🤍💚ولی کاش یاد بگیریم از اشتباهات دیگران درس بگیریم. باااوووورررر کن زندگی اونقدر طولانی نیست که همه شو تجربه کنیم 🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببخشید ها بی ادبی میکنم ولی گوه خورده مگه دختر چه مشکلی داره واقعا این جور افراد تو این دنیا اضافی هستن من مامانم ۵ تا دختر داره و یه پسر میگه کاش این یکی هم دختر  بود

ایران آریایی 🌱🌱سر خم ،قدغن

باع پدربزرگ من ۹ تا دختر داره😂😂

چرت_and_پرت#  

🖤seni seviyorum🖤‌قوی بودن ملاک نیست ، شیر هم قویه ولی این گرگه که پاشو تو سیرک نمیذاره ! : )  ‌‍‏مڹٷ ۿيڄ إټىشێ  نمېٺۅڹۿ بسۋزۆنه ڿٶڼ مڼ ڂوډ جھڹمم ✌😉😹‌ کامنتام رو با کمال آرامش بخونید به جان خودم قصد دعوا و توهین ندارم؛) 
این چرتو پرتا چیه اخه😐پیامبرم چشم چرون بود دختر دارشد

یعنی علم ژنتیک و به سخره گرفتن 😂😂😂😂

پدر علم ژنتیک الان تو قبر داره میلرزه

اینجوری هممون ثمره چشم چرونیه پدرمونیم 😂😂😂


قبول ندارم حرفشووو 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
خداوندفقط وفقط به پدران مهربان دخترمیده هرمردی لایق پدردختربودن نیست حضرت محمدپس چرادختردارشده؟

این حرف شما دست کمی از حرف اون آقای نداره 

یعنی چی فقط و فقط به پدران مهربان دختر میده؟ والا همسر من جزو بهترین پدر های دنیاست و من یدونه پسر دارم 

 belfijoon هستم                                                                 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز