2777
2789
عنوان

ی گوشی با دوربین خیلی خووووب میخوااام😭🤦‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 2120 بازدید | 150 پست
اگه بتونی بری سمت ۱۱ بهتره x انقدرا خوب جواب پس نداد!

یازده میگن صفحه نمایشش ضعیفه!!!

شما داشتین؟!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
شیائومی تو دیجی کالا همهههه ناراضی بودن... میگفتن اشغاله

منم ناراضیم اشغاله

میدونی شانسیه کاملا شانسی منو دختر عمم گوشیامون عین هم برای اونکیفیتش عالی برای من تار و کدر

همین گوشی من دوباره یه روزایی کیفیتش خوبه یه روزایی افتضاح

و اینکه بگم فیلمبرداریش فوق العاده داغونه گوشی های قدیمی من دوربین فیلمبرداریشون خیلی بهتر از این بود

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قیمت XR چنده؟ اخه SE خیلی کوچیکه و باطریش ضعیف  تنها ضعفش همینه!


بیستو دو

فایو اس هم همینه خیلی رو مخه هف ساعت فقط باطری میدع!!!

فک کنم اس ای۳۰۰۰تاس ظرفیتش فایو اس۱۵۰۰

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
بیستو دو فایو اس هم همینه خیلی رو مخه هف ساعت فقط باطری میدع!!! فک کنم اس ای۳۰۰۰تاس ظرفیتش فایو اس ...

چقد گرون !!!

دست دوم خوب پیدا نمیشه؟

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               
چقد گرون !!! دست دوم خوب پیدا نمیشه؟

ب بابام سپردم ولی میدونم پیدا نمیش!!!

ع اندروید بدم میاد گوشی داداشمو ی موق گرفتم دسم اصن نمیدونسم چی ب چیه!!!

گف اگ خوب گیرمون نیومد ی ا هفتاد دو میگیرم برات....

دلم با اندروید نی!!!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
جای برند سونی و وان پلاس تو ایران حس میشه گوشی های درجه یکی هستن

واقعا سونی عالی بود من سونی اکسپریاjداشتم اولین گوشیم بود دوربینش صد شرف داشت ب گوشیای حالا اینقدر زنده و قشنگ عکس میگرفت تازه اکسپریاj تاپ تاپ هم نبودتو سری گوشیای سونی

ب بابام سپردم ولی میدونم پیدا نمیش!!! ع اندروید بدم میاد گوشی داداشمو ی موق گرفتم دسم اصن نمیدونسم ...

اندروید هم میخواید بگیرید سیستم عامل وان پلاس هم مثل ایفون روان و عالی هست با اینکه اندروید هست 

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               
اندروید هم میخواید بگیرید سیستم عامل وان پلاس هم مثل ایفون روان و عالی هست با اینکه اندروید هست  ...

تعریفشو شنیدم!!!

دوربینش خوبع؟!

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
من ک شنیدم راضی بودن  سری نوت سامسونگ هم خوبن

خودم ۷۲رو سرچ زدم بد نبود...

ولی اولویت برام دوربینه!!! ازین ک چهار تا دوربینم داشه باشم بدم میاد😐😂💔 

دس مردم گوشیاشون چارپنج تا دوربینه انگا همشون عکاسن خداییش!!!

دلم ی گوشی میخواد دوربینش خوب باشع ترجیحا یدونع باشع😑😂

سخت افزاریش خوب باشع

با پردازندع قوی✌

باطریشم مهم نیست برام!!!

این.چنینم.ارزوست😕#   

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
خودم ۷۲رو سرچ زدم بد نبود... ولی اولویت برام دوربینه!!! ازین ک چهار تا دوربینم داشه باشم بدم میاد😐 ...

پس همون آیفون عالیه😅

چقدر هزینه میخوای کنی؟

💙 عشق زبانیست که بی آن نتوان زیست 💙               
پس همون آیفون عالیه😅 چقدر هزینه میخوای کنی؟

همون😂💔

حداکثر۱۵بیشتر نمیتونم!!!

بقیش شاید با اقساط بتونم....

ولی از بروز رسانی ندادن میترسم😑✌

اون کسی ک نظرش بر خلاف نظر شماس دشمنت نی ی انسان دیگس تو این کره خاکی:)خیلی دوس دارم ب اونایی ک میان ب ادما میگن تو هنوز بچه ای و ممکنه این مسئله رو درک نمیکنی بگم سن آدما فق و فق ی عدده ممکنه ی بچه ۱۵ساله فکرش اندازه ی ادم ۳۰ساله کار کنه:))))) اگه قرار باشه همه نظراتشون یکسان باشه اصلا دنیا قشنگ نبود باید حتما زشتی باشع ک زیبایی قشنگ بنظر بیاد✨     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز