2777
2789
عنوان

تو نفس

| مشاهده متن کامل بحث + 107 بازدید | 22 پست
خوبم تو چطوری

منم خوبم فداتشم

چ خبر

مارو نميبينى خوشالى؟😐

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوشتی ک اقام😂

😂نفس هردوشون

🙂"ننگ بر سربازی که بعد از جنگ خشابش پر باشد..."🙃 یه عهد با خدا بستم...قول دادم ک خیریه بزنم و سرپرستی چند کودک رو برعهده بگیرم خیلی برای رسیدن ب این هدفم جنگیدم خیلی زخمی شدم ولی دست بردار نبودم تمام امیدم امساله رسیدن ب این هدف بستگی ب رسیدن ب هدف دیگه ای داره میشه لطفا برام دعا کنید امسال بهشون برسم....😔❤
😂نفس هردوشون

شوهرت پسر عمته؟

اقاهستم ب کوری چشم دشمنان😂عامو چرا گزارش میزنی😐بچه خوبی باشی میتونی لواشک برداری😊فقط باکلاسا لایک کنند  😂بی کلاسا ریپ نکنند😐😂بترکه چشم حسود اگه من ترکیدم😂
شوهرت پسر عمته؟

ن بابا 

غریبه س

از عمه م متنفرم برای همین گفتم نفسشم

🙂"ننگ بر سربازی که بعد از جنگ خشابش پر باشد..."🙃 یه عهد با خدا بستم...قول دادم ک خیریه بزنم و سرپرستی چند کودک رو برعهده بگیرم خیلی برای رسیدن ب این هدفم جنگیدم خیلی زخمی شدم ولی دست بردار نبودم تمام امیدم امساله رسیدن ب این هدف بستگی ب رسیدن ب هدف دیگه ای داره میشه لطفا برام دعا کنید امسال بهشون برسم....😔❤
ن بابا  غریبه س از عمه م متنفرم برای همین گفتم نفسشم

فدا عمه بشی😂

اقاهستم ب کوری چشم دشمنان😂عامو چرا گزارش میزنی😐بچه خوبی باشی میتونی لواشک برداری😊فقط باکلاسا لایک کنند  😂بی کلاسا ریپ نکنند😐😂بترکه چشم حسود اگه من ترکیدم😂
   سلامتی نه نالاحتم تو ک کم پیدایی    

سلامت باشى😍مهربووونم💋

نه# به خشونت عليه شيما😐

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
فدا عمه بشی😂

هن🤐

🙂"ننگ بر سربازی که بعد از جنگ خشابش پر باشد..."🙃 یه عهد با خدا بستم...قول دادم ک خیریه بزنم و سرپرستی چند کودک رو برعهده بگیرم خیلی برای رسیدن ب این هدفم جنگیدم خیلی زخمی شدم ولی دست بردار نبودم تمام امیدم امساله رسیدن ب این هدف بستگی ب رسیدن ب هدف دیگه ای داره میشه لطفا برام دعا کنید امسال بهشون برسم....😔❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی بنویسم

zrrjb | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز