2777
2789
عنوان

مادر😔

| مشاهده متن کامل بحث + 188 بازدید | 29 پست
مادرته ها غریبه که نیس، دور از جونش ولی به زمانی فکر کن که ممکنه نباشه و تو با خودت همش میگی کاش اون ...

درسته واقعا از خودم بدم اومد😔

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
حرفتو زدی دیگه چرا قطع کردی ملایم تر میگفتی عزیزم، قدر بودن مادرتو بدووووووووون 

نمیدونم چرا یهویی عصبی شدم اخه خیلی هم گفتم بیا بریم همش بهانه ک نه اینا منم عصبی شدم

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درسته واقعا از خودم بدم اومد😔

عیب نداره فردا پا شو برو خونشون بغلش کن بوسش کن از دلش در بیاد شایدم اومد و رفتین

از این کاربری دو نفر استفاده می کنند.من و خواهرم. سپیده و هدیه
عیب نداره فردا پا شو برو خونشون بغلش کن بوسش کن از دلش در بیاد شایدم اومد و رفتین

ممنونم عزیزم بابت راهنمایی

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍

در مقابل ماااادرت غرور ب خرج میدی🤦‍♀️بزرگتره حتما اینطور صلاحدیده،،،غرور در مقابل پدرومادر از نظر من بیمعنیست،،، پدرومادر اگه خدای نکرده خدای نکرده یروز نباشن تکرار نمیشن هیچوقت،،،همیشه و در همه حال هواشنو داشته باش دلشونو بدست بیار تا خداهم ازت راضی باشه

نمیدونم چرا یهویی عصبی شدم اخه خیلی هم گفتم بیا بریم همش بهانه ک نه اینا منم عصبی شدم

هر چی بوده ارزش بلند صحبت کردن با مادرت و نداشته، حداقل دیگه اسم غرور و نیار، پیش پای مادر غرور و اینا معنی نداره، خوش به حالت مادرت هست انشالله سایه ش روی سرت مستدام باشه

در مقابل ماااادرت غرور ب خرج میدی🤦‍♀️بزرگتره حتما اینطور صلاحدیده،،،غرور در مقابل پدرومادر از نظر م ...

ممنونم

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
هر چی بوده ارزش بلند صحبت کردن با مادرت و نداشته، حداقل دیگه اسم غرور و نیار، پیش پای مادر غرور و ای ...

ممنونم نه اصلا بلند صحبت نکردم فقط از این ناراحتم ک قطع کردم

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
خوب دیگه فردا بهش زنگ بزن عزیزم ناراحت نباش مادرا که به دل نمیگیرن 

ان شاالله بخدا الان ک دارم تایپم میکنم اشکم داره میریزه😔

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
غرور چیه عزیزم شاید کاری براشون پیش امده یا حالشون بد بوده 

نه سر یه چیزای خیلی پیش پاافتاده

دوست عزیزی ک داری امضام رو میخونی لطفا واسه مامان شدنم یه صلوات میفرستی😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز