2789

یه فیلم دیدن دختره موهاشو زدن ۱۶ سالش بود انقد گریه کرد.  چه افراد بی رحمین که موهای اونا رو به سر خودشون میکارن بنظر من موی کم پشت خود ادم از موی پرپشت مردمه



شادترین فردی که تو زندگیت دیدی من هستم 🌈🤩🎉

منم موهامو کوتاه کردم فروختم😂

عزیزان لطفا برای عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستید.❤اخه خیلی تعریف شنیدم از دعای نی نی سایتیا😍❤من میخوام خیابونای شهرو با تو گَز کنم💔دارمش ولی ندارمش💔💔بعضی موقع ها همه چیز هست ولی به جز اونی که باید باشه🥺💔کنکور دارم امسال برام دعا کنید😍❤ کاربری هستم بدون اینکه قضاوتت کنم جوابتو میدم 🙃😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب دوباره بلند میشه کلیه شو که نمیفروشن

(ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏🙏💚💚💚)اسم اين كار تفكيك زباله خشك در مبدا است كه در اكثريت كشورهاي اروپايي و جهان اول انجام ميشه
منم موهامو کوتاه کردم فروختم😂

😂 بعضیا از روی فقر اینکارو میکنن نه توکه اتفاقی رفتی دیدی میخرن فروختی

شادترین فردی که تو زندگیت دیدی من هستم 🌈🤩🎉
😂 بعضیا از روی فقر اینکارو میکنن نه توکه اتفاقی رفتی دیدی میخرن فروختی

اره میدونم ولی خب من موهام خیلی نازک بود کوتاه کردم تو دیوار خریدن اونقدم پشیمون شدم 🥺 

عزیزان لطفا برای عاقبت بخیر شدنم یه صلوات بفرستید.❤اخه خیلی تعریف شنیدم از دعای نی نی سایتیا😍❤من میخوام خیابونای شهرو با تو گَز کنم💔دارمش ولی ندارمش💔💔بعضی موقع ها همه چیز هست ولی به جز اونی که باید باشه🥺💔کنکور دارم امسال برام دعا کنید😍❤ کاربری هستم بدون اینکه قضاوتت کنم جوابتو میدم 🙃😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز