2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

@زندگی644     @lie_to_me     @گلی_سابقتونم     @دلیجون   ...

منو این همه خوشبختی محاله 😁😍😍❤❤❤❤💋💋💋💋💋

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
@زندگی644     عشقی دوست دارم

وای نفس😍😍😍😍منم خیلی دوست دارم جاذاااااب❤❤❤❤❤❤

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
هیچی نگفته  فقط یه جعبه داشتم از 14 سالگی نگهش داشته بودم  زد شکوندش نفهم از هرچی وسیله ...



ای بابا

پس باید ب ویژگی های مثبتش دست و پا چلفتی بودنم اضافه کنم

بعدم این مگه راننده شخصی مادرشوهرته 

چی گفت ک با حامی بحثتون شد؟


بعدم عزیزم من چ کاری از دستم برمیاد ؟

شما مگه قرار نبود اون شب بیاید خواستگاری؟من چشمام ب در خشک شد ولی نیومدید ک نیومدید    


تازه این وحشی امازونی رو من وردارم ببرم ک همه شرش دامن من بدبختو میگیره

محض رضای خدا فعلا خودتون نگهداریش کنید تا من بیام تحویلش بگیرم ازتون

خدایا شکرت که هستی...  خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت...   شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792