شمام تگ کنید تگ کردن کاربرا باعث جو خوبی تو سایت میشه😄
ادم تنهاییم🙂هر وقت دلت خواست میتونی باهام دردل کنی ولی🔮میشه بهم بگی چرا من ی چیزی بگم شما نمک میریزی🙂؟فقط اینو بگم تا دلت بخواد محبت میکنم توم تا میتونی ازم سواستفاده کن🙂🔮آخه برای همین کار به وجود اومدم🙂💔🌪️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدایا شکرت که هستی... خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت... شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.
ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................ سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂
اهههه یادم نیار قرار بود امشب با مادر شوهرم اینا شام بیان خونه ی ما ارین مادر شوهرمو اورد اومد اشکه ...
چی گفت ک اشکتو دراورد ؟مگه من مردم ک اون شلغم دختر باز بیاد تو رو اذیت کنههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو چی گفته ک بزنم دهنشو سرویس کنم
هر کی ب تو چپ نگا کنه با من طرفه حتی اریننننننن
خدایا شکرت که هستی... خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت... شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.
مرسی عزیز دلم منم با اینکه نمیشناسمت گفتم تنها نباشی
مدلینگ باشگاه هستم پس تا جایی که بتونم به سوال هاتون جواب میدم😃👀.لینک پیام ناشناس دوست داشتی یه یادگاری از خودت برام بزار https://ninisite.co/profile/forum/topic?topicId=6397084&slug=%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%AE%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%87&postId=188953232.. واسه تمام کسای ک نیاز مند دعا هستن صلوات میفرستم 😊❤️ . خانمای سایت همه جای خواهرای نداشتم هستن جز ی عده ک انگار زندگی خیلی بهشون فشار آورده و خشن و تند رفتار میکنن😊😉 .
خدایا شکرت که هستی... خدای چاره سازم خدای رحمان و رحیمم خدای عزیزم خدایی که دلم قرصِ به بودنت خدایی که تکیه گاهی و هیچ وقت پشتمونو خالی نمیکنی خداااایاااا شکرت... شمایی که داری امضای منو میخونی ، آره عزیزم خود شما رو میگم ، انشالله شاد و خوشبخت و عاقبت بخیر باشی.برای رسیدن به آرزوهاتون دعا میکنم و از خدا میخوام همیشه در کنار عزیزانتون بخندید و طعم خوشبختی رو حس کنید.