2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حذف میکنم

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!دخترم تنهاتر...!!!و پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشق قدیمم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!!!
متاسفانه سین کرده جواب نداده🙂 شما بودین باهاش چیکار میکردین؟ نسبت: مادرش

بلاک😈

طلاق بگیرید🍁 فرار کنید⛓️ مهاجرت کنید🌈 استعفا بدید ضربه ی متقابل بزنید🥀 نابود کنید💔 رها کنید ولی تحمل نکنید!! تحمل دروازه ی جهنم است🍂💜

فقط یه پیام از پدرشوهرم داشتم 


واسہ شادی روح همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ میفرسے آبجے؟❤🙏به شہادتـ رسیدڹ💔یادموڹ نره امنیتـ اتفاقے نیستـ..توسل به آقا ابالفضل رو فراموش نکنید😊من ازشون خیلی چیزها گرفتم من جمله همسر باتقوا و عالی😍😁...میشه برای اینکه حس شیرین مادری رو بچشم برام صلوات بفرسید؟🌹منم یادتون میکنم حتماا❤...مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)در ره ولایت باید سر داد🌹💪سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور👈آمد تا بگیرد از علے نقطہ ضعفے بیچاره ندانستـ ڪہ علے نقطہ ندارد😊!.... هرچی دارم ازاین دنیا از لطف و کرم شماست آقا ابالفضل ع...میدونم بازم حاجت دلم رو میدید سیدی❤👈فرزند سالم و صالح ان شاءالله🙏 مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلا بہشتـ مڹ در زمینہ 😍😢!دلخوشمـ تو دلتنگے هامـ ڪہ آسمـاڹ خانہ مڹ و حرمـ تـ❤ـو یکیستـ😢💖..

رفتم مرور کردم.قابل پخش نیست.بیشترش غیبت بود از فامیل شوهره درجه دو.

تنها چیزی که از پدربزرگم به یادگار مونده همین شعره... فهم ادراکِ کمالات ای پسر پولست پول/ پرده پوش عیب اسرار بشر پولست پول / هرکسی بی پول گردد بی کَسَش خوانند خلق / پس برادر یا رفق حتی پدر ،پولست پوووول...  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز