2789

  

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

  منم به سرامیک نگاه میکنم...

اتفاقا اونم اه میکشد !

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡

قیافه عبوس تورو میبینه اه میکشه بخند اونم میخنده🤣😅

 چیزی رو که دشمنت نباید بدونه رو به دوستتم نگو  ••Some people just pretend to be sillyبعضیا سادگیشونم از سیاستشونه :))          گروه ۲(آبی) وزن فعلی ۶۶.وزن هدف ۶۰
قیافه عبوس تودو میبینه اه میکشه بخند اونم میخنده🤣😅

در# میخندد 

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡
 منم به سرامیک نگاه میکنم... اتفاقا اونم اه میکشد !

سلامم رسوند تازه   

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🎀میشه بیاید

عجله2 | 2 ثانیه پیش

بحرفیم

0__آرامش__0 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792