2777
2789

قلب ..عکس دومت خیلی بهتر بود .

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
خونمون تاریکه بعد این عکسه صورتش خیلی سفید ،چشا رنگی ،لبا قرمز  موه رنگی ابود ،ترسیدم

🤷‍♀️🤷‍♀️

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب من اصالتا افغانم

خوشگلی

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
خونمون تاریکه بعد این عکسه صورتش خیلی سفید ،چشا رنگی ،لبا قرمز  موه رنگی ابود ،ترسیدم

دیگه انصافا ترسناک نبود ،حالا با هر ترکیب رنگی  

میان خضر و موسی چون فراق افتاد، فهمیدم/ که گاهی واقعیت با حقیقت در منافات است/ اگر در اصل دین حُبّ ست و حُب در اصل دین، بی شک/ به جز دلدادگی هر مذهبی، مُشتی خرافات است
واییی   ولی من تا دبیرستان سبزه و چش بادومی بودم    

وای من عاشق سبزه ام 😁چرا همه تغییر کردن جز من 😂😂

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
خب من اصالتا افغانم

جذابی  

میان خضر و موسی چون فراق افتاد، فهمیدم/ که گاهی واقعیت با حقیقت در منافات است/ اگر در اصل دین حُبّ ست و حُب در اصل دین، بی شک/ به جز دلدادگی هر مذهبی، مُشتی خرافات است
دیگه انصافا ترسناک نبود ،حالا با هر ترکیب رنگی    

عزیزم من نگفتم خودش ترسناک بود ،گفتم فضای خونمون خیلی تاریک بود یهو یه عکس رنگی رنگی و نورانی تو صفحه گوشیم باز شد.

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
خب من اصالتا افغانم

به شدت جذابی ،چند سالته

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
دیگ ببخشید اگه ترسوندمتون با این قیافه😁😂

نه گلم منظورم قیافتون نبود به خدا.

منظورم تاریکی خونمون با صفحه رنگارنگ و نورانی گوشیم بود .

خدای بزرگ و قشنگم کاش میتونستم بابت شکرانه اش دستاتو ببوسم.خدا جونم مراقب دو پرنسسم و باباشون باش،که دنیامن.خدایِ بزرگ تر از چیزی که فکرشو میکردم،مراقب هدیه ای که بهم دادی هم باش که اونم شده دنیام.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز