2777
2789
عنوان

تاپیک همگانی/

| مشاهده متن کامل بحث + 938 بازدید | 218 پست
جون میدونم عشقی😅😁بیا نگار جور شد ۳ تا پونه ۶م باشه و یکی دیگه اوکیه ااگه بقیه نخوان 

چى بخوان يا نخوان😐قضيه چيه؟

مافيا؟؟؟

خواستين بازى كنين صدام بزنين تماشا🤓

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آبی😂🤣 بنظرم کاری نکردم بد باشه بخام اصلاح کنم. تازه خیلیم سخت بود گذشتم اصلا نمیخام برگردم 

من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا اون کار رو انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش اون کارو انجام میدادم!
تو بازی نمیکنی؟ بابا بلد شدی دیگه بیا بازی

اونكه تا نصفه ول شد

من نميدونم هر نقشى چ وظيفه اى داره كع

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
اگه میخوای بازی کنی من مشکلی ندارم راوی باشم کی قراره بازی کنید؟نقشا رو دادی؟

من که مشخص کننده نقش ها نیستم

پونه جان مشخص کردن

قراره یه ساعت دیگه باشه 

به پونه جان بگو که بازی هستی حالا دیگه یا راوی میشی یا نه

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

آبی😂🤣 بنظرم کاری نکردم بد باشه بخام اصلاح کنم. تازه خیلیم سخت بود گذشتم اصلا نمیخام برگردم 

خوبع/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/

چن نفرس عاخرش؟/

من ک گفتم 7 نفرع/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
من آبى😁💙

خوبع/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
پونه گزاشته فیلمشو ۱ دقیقس برو ببین سری بعد بیا بازی😐😑

باشع

نه# .به خشونت عليه شيما😥

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش