2777
2789

هیچ تاپیک انرژی مثبتی نیس.من گفتم یه دونه بزنم.

هرکی یه جمله ی مثبت و انگیزشی یا حتی عاشقانه...

یا عارفانه به خدا


یا آرزو هرچیز مثبتی داری بگو دلمون بازشه❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚

نگران فردا نباش خدا قبل از تو انجاست

⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩ دارای مدرک بین المللی ارایشگری هر سوالی داشتین درخدمتم😍❤️ ♡ شاعر میـگه:خوبتو میـگن ولے بدتو میـخوان تولدت ن ولے ختمتو میـان ♡ ‌ ‌◉━━━━━━─────── ↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ⇆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دووس دااارم مثل عيد قبل كروونا هممون بريم بيروون بازاار

مثل ليوان بخوريم به همديگه 

ماهي گلي بخريم

سبزه بگيريم دستمون بيايم خوونه

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

ارزو دارم کنکور امسال داروسازی تهران قبول بشم و اونقدر تلاش کنم که یه دکتر معروفوپولدار بشم بتونم به همهههه فقرا و نیازمندا کمک کنم

میشه واسه قبولی کنکورم یه صلوات بفرستید؟    
من باهات قهرم

ولی بی تو خب انگار باهمه عالم غریبم😅

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  

اگر بهت گفتن نمیتونی با انجام دادنش دهنشونو ببند🐰🐹

نه تو میمانی و نه اندوه  ونه هیچ یک از مـــردم این ابادی       به حباب نگران لب یک رود قسم🌞و به کوتاهی  ان لحظه شادی که گذشت⬅غصه هم خواهد رفت...انچنانی که فقط خاطره ای ماند💭 لحظه ها عریانند👖به تن لحظه خود جامه انده مپوشان هرگز  تو به ایینه?!نـــه!ایینه به تو خیره شده است   وو اگر خنده کنی اوبه تو خواهد خندید  و اگر بغض کنی...  اه از ایینه دنیا که چه ها خواهد کرد....       سلام بر تو دووووست خلم   .ببخشید!یعنی دوست گلم✌🌸امیدم اول به خدا بعدش به ماااادرمه تو زندگی.امیداوارم حال دلت به شیرییینی شوکولات شیرییین باشه❤عضو گروه آبــــــی 💙سرگروه:@آسنات99 😍💙وزن اولیه :60 قد:166 💙وزن فعلی:60 💙هدف اول :58💙هدف دوم:56💙هدف سوم:54💙هدف اخـــــر 52😍💙     چشم وا کنم شدم باربی خوش هیکللللل😍💙من میتونم..💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز