2777
2789

من یه خواستگار داشتم که همو دوست داشتیم. یه چیزایی بهم گفت من باهاشون کنار نمیومدم و جواب رد دادم. تقریبا یه هفته بعدش بهش پسام دادم و از سر خودخواهیم دروغایی بهش گفتم که باعث میشد راحت فراموشم نکنه. درحالیکه من بعدش فهمیدم همون موقع قرار خواستگاری با یه نفر دیگه رو گذاشته بود😭😭😭 بقیشو پایین میگم بچه ها لطفا بهم مشورت بدین از صبح فکرم درگیره و داغونم😑😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب اگه اخلاقتون بهم نمیخورد چرا بعد ی هفته پیام دادی بهش

میخوام بهت بگم....همینکه تو قوی هستی کافیه تا ب هر چی ک تو دلتِ برسی... آرزوها مقدسن اونارو خدا تو دل شما گذاشته ازشون سرسری نگذرید.... "قسم ب لحظه ای ک زجر میکشی و با درد میخندی، خدا میبینه و تو رو ب خواستت میرسونه...."

@رز۱۳۷۸ 😐

به بعضیام باس گفتی اونی که برات کف میکنه دلستره نه من😛😜😝                                                            ❤گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤                                                                        

قبل اون حرفا چون فکر میکرد من خودم جواب رد دادم خوب فراموش کردنم براش راحت تر بود. ولی بعد اون حرفا دیگه نه. تا اینکه یه مدت بعد آشناییش با اون دختر بهم پیام داد و گفت من تو رو میخوام و میترسم در اینده حسرتت رو بخورم و میخوام دوباره بیام جلو. یعنی با وجود اون دختر نتونست از من دل بکنه مخصوصا بعد اون حرفایی که بهش زدم. یعنی اگر اون حرفام نبود مطمئن بودم چیزی برای حسرت وجود نداشت چون توپ تو زمین اون نبود دیگه. ولی بعد اون حرفام خودشو مقصر جداییمون میدونست😞😞😞😞

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792