2777
2789
عنوان

جاریم قهرکرده ..اعصاب برادرشوهرم خورده ..جاریم خیلیییی ظالمه

| مشاهده متن کامل بحث + 345 بازدید | 20 پست
شایدتونستی حقتوبگیری ولی من سالهاست نتونستم 

حق چيه بنظرت؟! اينكه پولدار بشى يا بچه دار بشى؟! اون زن از خداش بود من حامله نشم همش جلو مادرشوهرم و شوهرم ميگفت داره دير ميشه هااا فكر بچه كنين من ميخنديدم ميگفتم هنوز زوده واسه گرفتار شدن و واقعا هم جلوگيرى ميكردم...الان وضع مالى اون از من بهتره ولى چه فايده عادت كرده مثل گدازاده ها زندگى كنه اما من با همون يه ذره دارايى اى كه دارم ثروتمند زندگى ميكنم چون ذهنم فقير نيست اما اون ذهنش و چشمش فقيره و نميشه درستش كرد و به همين دليل بسيار حسادت ميكنه...من تمام اينا رو ديدم و شنيدم اما بازم طرفشو گرفتم مادرشوهرم حق نداشت پشت سرش هوو بذاره تو كاسش و من بهش ياداورى كردم خودشم يك زنه هروقت تونست هوو رو بپذيره بعد واسه پسرش زن دوم بگيره!!

حق رو بذاريم خدا بگيره عزيز انسانيت نمرده كه از غم هم نوع خودمون خوشحال باشيم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حق چيه بنظرت؟! اينكه پولدار بشى يا بچه دار بشى؟! اون زن از خداش بود من حامله نشم همش جلو مادرشوهرم و ...

چقدر شما من من میکنی؟ 

مثل جاری استارتر... 

شما اگر خودپسند نبودی که حرفات رو جور دیگه ای ای میزدی نه اینکه هی بگی من اینجوریم من یادآوری کردم من فلانم

چقدر شما من من میکنی؟  مثل جاری استارتر...  شما اگر خودپسند نبودی که حرفات رو جور دیگه ا ...

شما هرجور دوست دارى فكر كن شايد من خودپسند باشم اما خوشحالم كه انسانيت درونم نمرده و از قهر و غم يك زن و شوهر خوشحال نميشم

انسانم_آرزوست:#  

شما هرجور دوست دارى فكر كن شايد من خودپسند باشم اما خوشحالم كه انسانيت درونم نمرده و از قهر و غم يك ...

به نظر میرسه که بیشتر ازینکه از دوست بودن یه زن و شوهر خوشحال باشی، از خودت راضی هستی

به نظر میرسه که بیشتر ازینکه از دوست بودن یه زن و شوهر خوشحال باشی، از خودت راضی هستی

جالبه چقدر وقت اضاف دارى يا همون بيكارى كه نشستى رفتار و اخلاق كاربراى سايت رو نحليل و بررسى ميكنى جا داره بگم واسه همه پيگيريات مرررررسى😂😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز