بچه ها اگه برای اموزش برید هم خودتون خیاطییاد میگیرید هم به یه خانم که واقعا نیاز داره کمک میکنید دوره هم صد هزاره اگر کسی هم واقعا نداسته باشه رایگان آموزش میده
همینایی که میگن قضاوت بده خودشون از همه بیشتر ادعای قضاوت دارن😏
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !