2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه خیلیم خوبه بابا 

من که ۵ اسفند تولد دخترمه از الان به فکرشم تم تولدو فشفشه و برف شادی و وووووووو.....


یه صلوات برا سلامتی آقا صاحب الزمان(عج)میفرستین؟😍☺  Ne kadar karanlik olürsa olsun güneş tekrar doğacak   🌞    akili telefonlar ve aptal insanlar çağinda yaşiyoruz  🤦‍♀  ما انسان ها مثل مداد رنگی هستیم شاید رنگ مورد علاقه هم نباشیم اما روزی،برای کامل کردن نقاشیمون،به همدیگه نیاز خواهیم داشت  بشرطی ک همدیگه رو تا حد نابودی نتراشیده باشیم  خدایا شکرت فصل مورد علاقم اومد پاییز جونم دوست دارم عشق رنگ رنگی من 🍁🍂🍁🍂🍂🍁🍂🍁🍂                       
چرا ب نطرم تولد گرفتن واسه ادمای بزرگ خزتره مهمونیای بزرک و تم و ....

دخترم چهار سالشه دیروز رفتم واسش پیراهن چارخونه طوسی آبی گرفتم میخوام کیکشو نقره ای آبی بگیرم بادکنک هم همین رنگی با ژله آبی یه ظرف هم میوه بزارم خانواده خودم و شوهرم هم واسه شام میان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز