2777
2789
عنوان

خواب های عجیب من

752 بازدید | 54 پست

خانمها میخوام نظرتونو بدونم 

من ۵ مرداد ۹۷ خواب مادربزرگ‌و پدربزرگمو دیدم که شیک کردن و رو دوتا صندلی نشستن منتظرن  ازشون پرسیدم منتظر چی هستین مادرجونم گفت ما بچه دار شدیم حوالیه ساعت ۶ صبح بود که این خوابو دیدم ساعت ۸ صبح دختر خالم زنگ زد و گفت خالم فوت کرده  . 😥😥😥😥

میرقصانم زندگی را به سازم

دوروز بعد خواب دیدم مادربزرگ‌و پدر بزرگم خسته نشستن پرسیدم چی شده بهم گفتن ساناز( دخترخالم) گریه میکنه نمیخوابه نمیزاره معصوم (خالمو) ببرم خونه بهش بگو بچشو بغل کنه  بخوابه 

میرقصانم زندگی را به سازم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاری با خوابت ندارم ولی این جمله که میگن خواب زن چپه نشآت گرفته از اعتقادات افرادیه که مردسالارن و زن رو حقیر میدونن این جمله رو رواج ندین و باورش نکنین

زنان_علیه_زنان#  نباشیم که نتیجه ش میشه مردسالاری و ریاست آقایون

کاری با خوابت ندارم ولی این جمله که میگن خواب زن چپه نشآت گرفته از اعتقادات افرادیه که مردسالارن و ز ...

چه ربطی داشت .درضمن خواب ظن چپه 

میرقصانم زندگی را به سازم
خیلی زیاد واسشون خیرات هم میکنیم

برای همین با شما رابطه گرفتن، براتون خیلی هم دعا میکنن

مرگ حق هست، روح تمام درگذشتگان شاد، شما رو آگاه میکنن از اتفاقات اطراف ن،. خوب و بد هم نداره، سعی کنید به کسی نگید، وگرنه از بین میره این نیرو، بسیار کمکتون خواهند کرد

یعنی اون دنیا هم کنار ادمای این دنیاییم😕😕

نمیدونم والا بعد مدتها که شوهر خالم میخواست ازدواج کنه و دختر خالم راضی نبود خواب خالمو دیدم که بهم گفت من جام خیلی خوبه خیلی راحتم به ساناز بگو با شوهرشو دخترش زندگی کنه بزار عباس ( شوهر خالم) ازدواج کنه و خوشبخت شه . واقعا هم شوهر خالم خوشبخت شد خانم دومش خیلی خانمه 

میرقصانم زندگی را به سازم
برای همین با شما رابطه گرفتن، براتون خیلی هم دعا میکنن مرگ حق هست، روح تمام درگذشتگان شاد، شما رو آ ...

به هیچ کس جرات ندارم بگم‌ولی گاهی اذیت میشم واسه همین دیشب که دوباره خواب دیدم  به ذهنم رسید تو اینجا بگم‌اول گفتم شاید مسخره کنن یا باور نکنن ولی خب بعدش گفتم تیری در تاریکیه به مامانم اگه بگم حالش بد میشه به دخترخالمم نمیخوام بگم بهم میریزه طفلک 

میرقصانم زندگی را به سازم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز