2789

زنگ زدم به عشقم فکر کنم باباش جواب داد 

دوساعت فک زدم 

شش ساعت تغیر صدا دادم لوس حرف زدم 

و در نهایت... 

به خاک رفتم 🙂💔

آخه صدای موتور و ماشین توی گوشم بود دا‌شتم با معلمم حرف میزدم 😢


تف تو زندگی و شانس من 

همش تقصیر خودشه اصلا اگر اون همیشه تغیر صدا نمیداد یا اینکه اولش که زنگ میزدم ساکت نمی‌بود همیشه اینجوری نمیشد 😂😂😭😭🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🙂🙂💔💔

جییییییییییییییییغغغغ#

تف#

بدشانسی#


‹ تا استخوان مبتلای توام^^🔗♥️ ›

وای🤣🤣🤣🤣

به امضام نگاه نکن    میگم نگا نکن  میخوابونم دهنتا   میگم برو امضا بعدی  برو دیگه اهههه  عجب آدمی هستیا   بروو  حالا چرا بین این همه امضا به امضای من زل زدی کلک  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نفهمیدم

وزن اولیه ۶۸.۸۰۰ ، ماهی دو کیلو کاهش با رعایت و کم خوری و کالری شماری (بدون ورزش)، وزن فعلی بعد از ۷ ماه ، ۵۴.۴۰۰    تو زندگی اگه درست موندن و به موقع رفتن رو یاد بگیری همیشه محترمی 

😂😂😂

کاش افراد یاد می گرفتند، آنچه برای من خوب است، لزوما برای آنها خوب نیست، آنگاه دنیای شاد و خوشایندتری داشتیم. دنیای مطلوب من، اساس و شالوده ی زندگی من است و نه زندگی دیگران.

چیشد؟😐

منتظر معجزه خدام.. :) بازمیشه این در ...صبح میشه این شب ... صبر داشته باش ... :)کسایی که توی تاپیکشون یا امضاشون درخواست صلوات دارن من براشون صلوات میفرستم اما حال ندارم اعلام کنم تا اینجا اومدی یه صلوات مهمونم کن به عشقم برسم:) از این کاربری دونفر استفاده میکنه خانم مارپل بازی در نیارین بگین تاپیک ها فرق داره 

چجور در آن واحد با دونفر حرف میزدی   

تو فضای مجازی خیلی سو تفاهم ایجاد میشه و هر کسی با لحن خودش نظر میده و دیگری با لحن خودش نظر رو میخونه و سلیقه ها و فرهنگها فرسخ ها متفاوته اگه سوتفاهمی پیش اومده و امد همدیگه رو ببخشیم . 

بالاخره داشتی با بابای عشقت حرف میزدی یا با معلمت


زنگ زدم جواب داد ساکت بود معلمم رد شد گفت خدافظ منم گفتم خسته نباشید و اینا 

‹ تا استخوان مبتلای توام^^🔗♥️ ›
@مانی6091   @amely   @ژیناگلمن   @arghavan98  


داری تو ضیح میدی یا تگ میکنی دورهمی دارین

پایان آدمی زاد.. . نه از دست دادن معشوق است...    نه رفتن یار...   نه تنهایی...   پایان آدمی زاد از «بی خداییست»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز