2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهرشوهرت کادوشو تو سایت نبینه صلوات

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

اگه گذاشت ی بامرام لایکم کن 

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

کو 

نترکون دیگه سومین کاربریمه نی نی یار  عالم از شور و شر عشق خبر هیچ نداشت فتنه انگیز جهان غمزه جادوی تو بود   خدایا شکرت بابت داشتن یه پدر و مادر دلسوز و یه همسر مهربون دو تا وروجک شیطون فقط تنها چیزی که خدا جون ازت میخوام سلامتی خانوادمه همین   اقایون محترم درخواست دوستی ندید   

کدوم بامرام منو لایک کرد اینکه نذاشته هنوز

خدایا همه منتظرا چشمشون روشن بشه! خیلی سخته انتظار خدایا من به تو ایمان دارم میدونم صلاح ومصلحتی هست ولی هیچ کاری از تو دریغ نیست. ... آهای تویی که میخونی یادت نره صلوات بفرستی.برای هممون دعا کنی 🤲🤲نترس هواتو دارم برات دعا میکنم بی خیر نمیری ...رب لا تزرنی فردا وانت خیرالوارثین

خداروشکر انگار امسال از شر کادوی دختر خواهر شوهر راحتم با شوهرم قهرن تا الانم خبری از دعوت نیست😁

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️

  

💕💜😎والا الان خوشگل زیاد شده...قدیما دو سه نفر بیشتر نبودیم😎💜💕خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو  رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره  خونه دارش کن  خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی  پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز