2789
از همینی که میزنی میخوام    

تموم شد 

اتفاقا ساقیش تو همون بیمارستانی ک من بستری شدم بستری شد ولی اون توبه نکرد یهو از درونش اتش زبانه زد و کلا خودشو وتخت بیمارستان جزغاله شد

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نزدیک بیست بار دیدم،بازم وقت کنم میرم از اول میبینم    

ادم هردفعه میبینتش حسش میکنه انگار واقعا زندگی کردن مخصوصا وقتی ادم عاشق باشه😍😍

گاه انسان ۲۰ سالگی میمیرد و ۷۰ سالگی به خاک سپرده میشود...       
هولای دور وبرتو با من قاطی نکن گل پسر،عمرا بخوام واسه خاطر اینکه کسی عاشقم شه تاپیک بزنم   &nbs ...

با کلمه فان آشنایی دارین؟ :)

ادب#  

موفق باشین

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
تموم شد  اتفاقا ساقیش تو همون بیمارستانی ک من بستری شدم بستری شد ولی اون توبه نکرد یهو از درون ...

اینی که من میزنم فقط جنای تو اتاقمو نشون میده میخوام جنای اونور دیوارم ببینم

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
کاش فصل دو لعنتیش میومد...

نمیدونم چرا نساختن نامردا

با اینکه کلی مخاطب داره 

اینم شانس مایه از یه سریال خوشم اومده بوداا حالا اگه کم مخاطب بود تا ۶ تا فصل میساختن

من فقط عاشق لی جونگی ام غم تو چشماش😐😭😭

گاه انسان ۲۰ سالگی میمیرد و ۷۰ سالگی به خاک سپرده میشود...       
شما با همچین شخصیتی ازدواج کردین؟یا کسی که شبیه خودتون بود

حد وسط بود

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
میشه بیشتربگی

من با چند تا از دخترای فامیل به صورت مجازی در ارتباط بودم و باهم چت میکردیم. خودشون اول اومدن پی وی منم از خدا خاسته باهاشون حرف میزدم اما یکیشو هیچوقت چنین کاری نکرد و اخلاقش هم جوریه که من جرعت نمیکنم بهش پیشنهاد بدم. از همین جدیت و حفظ حریم کردنش خیلی خوشم میاد. الانم به خاطر کرونا بیشتر از یک ساله ندیدمش دلم براش تنگ شده.

کافیه یا بازم بگم؟ 😂

همیشه دوس داشتم پسر بودم میفتادم دنبال یه دختر با موتور آخ که چه حالی میداد

منی که پسرم هنوز لذت اینکار  و اینکه میرفتن جلوی مدرسه دخترونه با اون سیبیلای موکتیشونو درک نکردم  

آقا هستم...اگر با حضور آقایون توی سایت مشکل داری و یا کلا با جنس مذکر مخالفی لطفا ریپ نزن و با من همکلام نشو ...دشمن جنسیت زدگی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز