2789
عنوان

افسرده ها و دل گرفته ها بیان....

| مشاهده متن کامل بحث + 349 بازدید | 35 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا عزیزم؟ البته اگه دلت خواست بگو


زود ازدواج کردم و زود هم بچه دار شدم درسم میخونم 

بچمم بد خوابه شب یه ساعت میخوابه بیدار میشه تا ۶ صبح بیداره😭😭

شوهرمم کمکم نمیکنه 

افسرده شدم به معنای واقعی 

بشدت خستممم

یعنی شوهر من وقتی تو خونست یک ساعت با این بچه بازی نمیکنه 

همش دعواش میکنه

فقط ولش کنی ۲۴ ای بخوابه یا فیلم ببینه

از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را.

اومدم یه تف بندازم‌ تو زندگی و برم :/

تف#  

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
خداروشکر چه  خوب چه بد میگذره  خداروشکرمیکنن حرفامدمیشنوه  عاشقتم خدا ♥️

این حجم از انرژی مثبت چجوری به دست میاد؟

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
سلام عزیزم  اگر بر فرض مثالم اززندگیت راضی نبودی به زبون نیار اصن کائنات همون چیزی که میگی رو ...


به قانون جذب عتقاد داری منم به قانون جذبیم

عشق ها میمیرند...رنگ ها رنگ دگر میگیرند.و فقط خاطره هاست... ک چه شیرین و چه تلخ...دست ناخورده ب جا می مانند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز